• Môžem k Vám prísť, ak nie som Vaším klientom a nemám u Vás zmluvného všeobecného lekára?

    Samozrejme,  poskytujeme aj jednorazové vyšetrenia. Stačí kontaktovať pracovníkov klientskeho servisu (telefonicky, mailom, alebo osobne) ohľadom termínu a dostanete kompletnú informáciu. Na vyšetrenie k špecialistovi je vhodné si priniesť správu od lekára.

  • Čo mám spraviť, ak chcem byť Vaším klientom?

    Ak máte záujem stať sa naším klientom, môžete sa rozhodnúť pre komplexnú zdravotnú starostlivosť, resp. jednorazové vyšetrenia v jednotlivých ambulanciách. Pracovníci klientskeho servisu Vám radi poskytnú všetky potrebné informácie ohľadom možností, podmienok či balíkov vyšetrení pre všetky vekové kategórie. (telefonicky, mailom, osobne, alebo TU )

  • Ak sa chcem stať Vaším klientom, je nutné sa prehlásiť k Vášmu všeobecnému lekárovi?

    Zdravotná starostlivosť u nás nie je podmienená zmenou všeobecného lekára. Máte možnosť navštevovať naše ambulancie jednorazovo.

  • Chcem sa u Vás prihlásiť iba u lekára prvého kontaktu (všeobecný lekár, gynekológ ). Ako mám postupovať?

    Ak máte záujem navštevovať u nás iba všeobecného lekára a gynekológa (tzv. lekárov prvého kontaktu), je potrebné kontaktovať pracovníkov klientskeho servisu (telefonicky, mailom alebo osobne) ohľadom voľného termínu u lekárov prvého kontaktu. Následne, v ambulancii lekára prvého kontaktu spíšete Dohodu o poskytovaní zdravotnej starostlivosti. Celý proces presunu Vašej zdravotnej dokumentácie následne zabezpečíme za Vás.

  • Môžem ísť na vyšetrenie aj pokiaľ si nezakúpim program celoročnej zdravotnej starostlivosti?

    Áno. Všetky informácie Vám radi zodpovedajú pracovníčky klientskeho servisu (telefonicky, mailom, osobne, alebo TU )

  • Čo zahŕňa program celoročnej zdravotnej starostlivosti?

    Programom celoročnej zdravotnej starostlivosti získavate komplexný manažment pacienta: ponuku časového intervalu podľa požiadaviek klienta, garanciu času stráveného v ambulancii či zabezpečenie zdravotnej starostlivosti v nadštandardných ambulanciách. Program celoročnej zdravotnej starostlivosti poskytuje viacero benefitov ako napríklad infúznu liečbu či návštevy v rehabilitačnom centre. A čo viac, toto všetko  môžete absolvovať pod jednou strechou v príjemnom prostredí.

  • Záleží pri programe celoročnej zdravotnej starostlivosti na tom, akú zmluvnú poisťovňu mám?

    Program celoročnej zdravotnej starostlivosti môžu využiť poistenci všetkých zmluvných poisťovní. Rozsah programu sa líši v závislosti od poisťovne.  Podrobné informácie nájdete na našej web stránke TU alebo kontaktujte priamo pracovníčky klientskeho servisu (telefonicky, mailom, osobne, alebo TU )

  • Využívam program celoročnej zdravotnej starostlivosti, ale lekára prvého kontaktu (všeobecný lekár, gynekológ) nemám u Vás. Môžem sa k nemu aj napriek tomu objednať?

    V prípade, že nemáte podpísanú dohodu o poskytovaní zdravotnej starostlivosti s lekárom prvého kontaktu v Poliklinike MD, je možné absolvovať jednorazové vyšetrenie. Všetky informácie Vám radi poskytneme na recepcii (telefonicky, mailom, osobne, alebo TU )

  • Je možné využiť program celoročnej zdravotnej starostlivosti aj u jedného lekára?

    Môžete využiť celoročnú kartu v ambulancii všeobecného lekára alebo gynekológa, teda u lekárov prvého kontaktu. Podmienkou je podpísanie dohody o poskytovaní zdravotnej starostlivosti. Všetky informácie Vám radi zodpovedajú pracovníčky klientskeho servisu (telefonicky, mailom, osobne, alebo TU )

  • Majú všetci lekári Polikliniky Mlynská dolina zmluvu s každou zdravotnou poisťovňou?

    Nie, všetky ambulancie nemajú zmluvu so všetkými poisťovňami. Bližšie informácie nájdete TU alebo Vaše doplňujúce otázky radi zodpovedajú pracovníci klientskeho servisu (telefonicky, mailom, osobne, alebo TU )

  • Ako sa môžem objednať na vyšetrenie?

    Môžete sa objednať telefonicky, mailom alebo osobne.

  • Ako mám postupovať, keď mi neviete ponúknuť mnou požadovaný termín k lekárovi?

    Pre našich klientov sa snažíme vždy rezervovať prvý dostupný termín, prípadne požadovaný termín klienta. Termíny dokážeme poskytnúť výhradne podľa kapacitných možností jednotlivých lekárov

  • Kedy je potrebné prísť pred vyšetrením?

    Odporúčame Vám dostaviť sa aspoň 5 minút pred plánovaným vyšetrením, aby ste sa mohli pred vyšetrením zaregistrovať na recepcii.

  • Čo robiť keď prídete k nám?

    Pri príchode do polikliniky sa zaregistrujte na recepcii. Potrebná je kartička poistenca, resp. občiansky preukaz.

  • Prečo je dôležitá registrácia na recepcii?

    Na základe Vašej registrácie má lekár k dispozícii Vaše kompletné osobné údaje potrebné k vypísaniu lekárskej správy, resp. receptu. Vašou registráciou a nahlásením sa na recepcii má lekár taktiež informáciu o Vašom príchode.

  • Ako mám postupovať, keď nie som spokojný s dostupnosťou termínov, alebo by som chcel/a upozorniť na nedostatky?

    Všetky Vaše podnety radi prijmeme písomnou formou. Podnetom sa bude venovať manažér klientskeho servisu, resp. výkonný riaditeľ.

    Podnety posielajte:

    • Prostredníctvom kontaktného formulára TU )
    • Poštou na adresu Poliklinika Mlynská dolina, klientsky servis, Staré Grunty 56, 84104, Bratislava
    • Mailom: riaditel@klinikamd.sk
  • Čo mám robiť pri problémoch mimo ordinačných hodín?

    Ak sa Vám náhle zhorší zdravotný stav alebo ste vo vážnom ohrození zdravia, volajte rýchlu zdravotnú pomoc na čísle 112. Pre zdravotnú starostlivosť mimo ordinačných hodín vyhľadajte najbližšiu pohotovosť teda Lekársku službu prvej pomoci. Lekári Polikliniky Mlynská dolina sú k dispozícii v ordinačných hodinách.

  • NENAŠLI STE ODPOVEĎ, KTORÚ STE HĽADALI?

    Budeme radi, keď nám ju TU dáte vedieť, aby sme Vám boli čo najbližšie.