top of page
  • Môžem k Vám prísť, ak nie som Vaším klientom a nemám u Vás zmluvného všeobecného lekára?
    Samozrejme, stačí kontaktovať pracovníkov klientskeho servisu (telefonicky, mailom, alebo osobne) ohľadom termínu a dostanete kompletnú informáciu. Na vyšetrenie k špecialistovi je vhodné si priniesť správu od lekára.
  • Čo mám spraviť, ak chcem byť Vaším klientom?
    Ak máte záujem stať sa naším klientom, pracovníci klientskeho servisu Vám radi poskytnú všetky potrebné informácie ohľadom možností, podmienok pre všetky vekové kategórie (kontaktné informácie nájdete tu).
  • Ak sa chcem stať Vaším klientom, je nutné sa prehlásiť k Vášmu všeobecnému lekárovi?
    Zdravotná starostlivosť u nás nie je podmienená zmenou všeobecného lekára. Máte možnosť navštevovať naše ambulancie jednorazovo.​
  • Chcem sa u Vás prihlásiť iba u lekára prvého kontaktu (všeobecný lekár, gynekológ). Ako mám postupovať?
    Ak máte záujem navštevovať u nás iba všeobecného lekára a gynekológa (tzv. lekárov prvého kontaktu), je potrebné kontaktovať pracovníkov klientskeho servisu (telefonicky, mailom alebo osobne) ohľadom voľného termínu u lekárov prvého kontaktu. Následne, v ambulancii lekára prvého kontaktu spíšete Dohodu o poskytovaní zdravotnej starostlivosti. Celý proces presunu Vašej zdravotnej dokumentácie následne zabezpečíme za Vás.​
  • Môžem ísť na vyšetrenie aj pokiaľ si nezakúpim program celoročnej zdravotnej starostlivosti?
    Áno. Všetky informácie Vám rady upresnia pracovníčky klientskeho servisu (kontaktné informácie nájdete tu)​.
  • Čo zahŕňa program osobnej starostlivosti manažmentu klienta?
    Program poskytuje viacero benefitov nemedicínskeho charakteru pod jednou strechou v príjemnom prostredí: nadštandardná nemedicínska starostlivosť komplexná ambulantná starostlivosť pod jednou strechou elektronická zdravotná karta čas na vyšetrenie stanovený individuálne pre každého špecialistu komplexný manažment klienta cez klientske centrum objednávanie sa na presný čas a počet návštev lekárov bez limitu nadväznosť vyšetrení v prípade potreby online objednávanie vyšetrení cez web notifikácia termínov objednaných vyšetrení nadštandardný hygienicko-epidemiologický režim nadštandardné prístrojové vybavenie ambulancií špičkové personálne obsadenie a najmodernejšie diagnostické metódy konziliárna spolupráca lekárov v prípade potreby vzájomná spolupráca s partnerskými zariadeniami pitný režim v priestoroch polikliniky klimatizované priestory, wifi, ozvučenie a TV v priestoroch polikliniky výťah a bezbariérový vstup zasielanie informácií o novinkách a zľavách /v prípade záujmu/
  • Záleží pri programe osobnej starostlivosti manažmentu klienta na tom, akú zmluvnú poisťovňu mám?
    Program môžu využiť poistenci všetkých zmluvných poisťovní. Rozsah programu sa môže mierne líšiť v závislosti od poisťovne. V prípade ďalších otázok kontaktujte priamo pracovníčky klientskeho servisu (kontaktné informácie nájdete tu).
  • Využívam program osobnej starostlivosti manažmentu klienta, ale lekára prvého kontaktu (všeobecný lekár, gynekológ) nemám u Vás. Môžem sa k nemu aj napriek tomu objednať?
    V prípade, že nemáte podpísanú dohodu o poskytovaní zdravotnej starostlivosti s lekárom prvého kontaktu v našej poliklinike, je možné absolvovať jednorazové vyšetrenie. Všetky informácie Vám radi poskytneme na recepcii (kontaktné informácie nájdete tu)​.
  • Je možné využiť program osobnej starostlivosti manažmentu klienta aj u jedného lekára?
    Môžete využiť program osobnej starostlivosti manažmentu klienta v ambulancii všeobecného lekára alebo gynekológa, teda u lekárov prvého kontaktu. Podmienkou je podpísanie dohody o poskytovaní zdravotnej starostlivosti. Všetky informácie Vám rady upresnia pracovníčky klientskeho servisu (kontaktné informácie nájdete tu).
  • Majú všetci lekári Polikliniky Mlynská dolina zmluvu s každou zdravotnou poisťovňou?
    Podrobné informácie nájdete tu alebo Vaše doplňujúce otázky radi upresnia pracovníci klientskeho servisu (kontaktné informácie nájdete tu).
  • Ako sa môžem objednať na vyšetrenie?
    Môžete sa objednať telefonicky, mailom, online alebo osobne (kontaktné informácie nájdete tu)
  • Ako mám postupovať, keď mi neviete ponúknuť mnou požadovaný termín k lekárovi?
    Pre našich klientov sa snažíme vždy rezervovať prvý dostupný termín, prípadne požadovaný termín klienta. Termíny dokážeme poskytnúť výhradne podľa kapacitných možností jednotlivých lekárov.
  • Kedy je potrebné prísť pred vyšetrením?
    Odporúčame Vám dostaviť sa aspoň 5 minút pred plánovaným vyšetrením, aby ste sa mohli pred vyšetrením zaregistrovať na recepcii.
  • Čo robiť keď prídete k nám?
    Pri príchode do polikliniky sa prosím zaregistrujte na recepcii. Potrebná je kartička poistenca, resp. občiansky preukaz.
  • Prečo je dôležitá registrácia na recepcii?
    Na základe Vašej registrácie má lekár k dispozícii Vaše kompletné osobné údaje potrebné k vypísaniu lekárskej správy, resp. receptu. Vašou registráciou a nahlásením sa na recepcii má lekár taktiež informáciu o Vašom príchode.​
  • Ako mám postupovať, keď nie som spokojný s dostupnosťou termínov, alebo by som chcel/a upozorniť na nedostatky?
    Všetky Vaše podnety radi prijmeme písomnou formou. Podnetom sa bude venovať manažér klientskeho servisu, resp. výkonný riaditeľ (kontaktné informácie nájdete tu).
  • Čo mám robiť pri problémoch mimo ordinačných hodín?
    Ak sa Vám náhle zhorší zdravotný stav alebo ste vo vážnom ohrození zdravia, volajte rýchlu zdravotnú pomoc na čísle 112. Pre zdravotnú starostlivosť mimo ordinačných hodín vyhľadajte najbližšiu pohotovosť teda Lekársku službu prvej pomoci. Lekári Polikliniky Mlynská dolina sú k dispozícii v ordinačných hodinách.​

​Často kladené otázky

V prípade, že ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, tak nás neváhajte kontaktovať.

bottom of page